16 Ağustos 2009 Pazar

Ebru Yaşar - Yeşillenirim







Ebru Yaşar - Yeşillenirim

Hani beni çok seviyordun
Yerlere göklere koyamıyordun
Bende kek gibi sana inanıp
Her gece yolunu gözlüyordum
Yedin be kaç senemi
Sana verdim son nefesimi
Para bile etmedi bende aşkın
Sattım sana olan hislerimi
Ben senin olmadığın her yerde canım
Yeşillenirim
Yeterki düş yakamdan kutupta bile güneşlenirim
Bugün benim günüm gönlümce gezer eğlenirim
Değerimi bilen usta ellerde elmas gibi işlenirim
Hani ben çok tatlıydım
Herkesten farklıydım
Bunların hepsi yalan dediğinde inkar ettin
Ama ben haklıydım
Yedin be kaç senemi
Sana verdim son nefesimi
Para bile etmedi bende aşkın
Sattım sana olan hislerimi
Ben senin olmadığın her yerde canım
Yeşillenirim
Yeterki düş yakamdan kutupta bile güneşlenirim
Bugün benim günüm gönlümce gezer eğlenirim
Değerimi bilen usta ellerde elmas gibi işlenirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder