15 Ağustos 2009 Cumartesi

Yıldız Tilbe-BeN SeNiN VaR Ya






Ben Senin Varya Şarkı Sözü

Ne sanıyordun ayrılmamı dağılmamı yada
Ne düşünüyordun hakkımda günahın boynuna
O onu dedi bu bunu dedi sen sustunmu ki
Bana onları anlatıyorsun onlara beni

Bırak bu işleri hadi dostum
O hikayelere ben çok tokum
Benim yolum belli amacım umutlarım var
Sende senin taşıdıgın art niyetlerin var

Ben senin varya lafınla şekil alamam
Ben senin varya halini yadırgayamam
Sen benim varya tırnagıma makas bile
Sen benim varya e ne söylesem nafile

Bana ne dilersen kendinde fazlasıyla yaşa
Seni seviyorsam sanane aşk benim canımda
Ne kadar uzak o kadar iyi arkadaşça bari
Hiç bişey problem degil görüşürüz yani

Bırak bu işleri hadi dostum
O hikayelere ben çok tokum
Benim yolum belli amacım umutlarım var
Sende senin taşıdıgın art niyetlerin var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder