16 Ağustos 2009 Pazar

Yonca Evcimik - Capkin Kiz - Orjinal Video Klip 2008




Yonca Evçimk Şarkı Sözü



Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız

Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız

Çok sever çabuk unuturum
Hergün başka sevgili bulurum
Dansı eğlenceyi severim
Aşka inanmam sevgiye kanmam
Hiçkimseye bağlanmam

Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız
Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız

Belki bir gün bende severim
Ona sevgilim aşkımsın derim
Kalbimi yanlız ona veririm
Aşka inanmam sevgiye kanmam
Hiç kimseye bağlanmam

Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız
Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız
Aşk yalan inanman benim adım çapkın kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder